Wat is de overeenkomst tussen Mister Q, een stationchef en een boerin?

Jun 23, 2021

"Mister Q komt steeds aanzetten met fantastische innovaties, zo iemand zou ik graag willen zijn" zei mijn deelnemer.
Een andere online purpose programma deelneemster vertelde: "Ik zie mezelf graag als een soort station-chef mensen de weg wijzen en van alles organiseren. Ook is er een kiosk waar van alles te beleven is en lekker eten te halen is".  
En tijdens een voice dialog sessie zei een coachee "Als ik terugdenk aan een persoon die indruk op mij gemaakt heeft, dan is dat een potige boerin. Ze organiseerde van alles voor haar gasten, wist hun te verassen en naar de zin te maken".

Wat is de overeenkomst tussen Mister Q, een stationchef en een boerin?

Mister Q, een station-chef en een potige boerin zijn 3 geweldige archetypes. Ze staan bij deze drie deelnemer symbool voor een betekenisvol leven. Door zichzelf te verplaatsen in zo'n purpose archetype en er beeld en geluid bij te hebben, vergroten ze hun kans om het leven te gaan leven dat ze diep van binnen willen. Ze zetten het kwantum veld in actie en de wet van potentieel in werking.

Deze 3 deelnemers zijn nog maar net begonnen met het programma, maar hebben al geweldige ontdekkingen gedaan. Ik weet bijna zeker dat ze na afloop van het programma enorme stappen hebben gezet. Dat we een Mister Q2 hebben die bezig innovaties te helpen faciliteren. Er iemand heerlijke dingen maakt, van alles organiseert en mensen de weg wijst op een bepaald thema. En de "potige boerin" heeft een plek waar teams komen om samen te werken en inspiratie op te doen. Ze vertelde vorige week dat ze al diverse locaties heeft bezocht.

Mijn eigen purpose archtype

Mijn eigen purpose archetype is Pipi Langkous. Die de mensen in haar omgeving aanzet om met haar op reis te gaan. In een luchtballon te stappen en daardoor een breder perspectief krijgen op hun leven en werk.

Wie is jouw purpose archetype?

Blijf op de hoogte van onze challenges en nieuws!

Zodat jij meer vanuit betekenis kan leven en werken. 

We haten SPAM. Dus we zijn zeer zuinig met het versturen van emails..